ÕPILEPING JA ÕPITU ANALÜÜS

Haridustehnoloogia õppeprotsessis kõnetas mind juba alguses kursuse nime lugedes. Olen alati tahtnud saada teadlikumaks IKT vahendite ning nende kasutuse ja võimaluste kohta. Peale antud kursuse läbimist ning praktikumides osalemist võin olla igati rahul ning teadvustada, et olen hetkel teadlikum ja paljude uute võimaluste, teadmiste ja programmide võrra rikkam. 
        Mind huvitasid väga praktikumid ning nende sisu. Ma jumaldan seda, kui saab ise asju läbi katseda ning avastada, see läbi õpin ma kõige paremini ning rõõm tõdeda, et seda see kursus pakkus. Minu jaoks tekkisid raskused teoreetiliste osade läbimisel, kuna olen ise väga kahe käega asja küljes katsetaja inimene, siis tekkis kirjatükkide kirjutamisega probleeme. 
        Aspekt, mille kallal veel vaeva näha on kindlasti ajaplaneerimine. Erinevate asjade halbade kokkusattuvusel jäin ma ajahätta ning nüüd võib öelda, et omad vitsad peksavad. Kuid mis ikka, läbi raskuste tähtede poole ja oma vigadest kõige paremini õpitakse.
        Enda tugevuseks pean ettevõtlikust ning julgust erinevaid uusi digilahendusi proovida. Olen ka väga õpihimuline ning naudin uute teadmiste saamist ja nende jagamist ka kaaslastega. Nõrkuseks võib pidada endiselt asjade viimasele hetkele kuhjumise laskmise ning seega tekitan iseendale vaid halba ning stressi. 
        Edaspidi peaksin leidma rakendust oma töös antud kursusel õpitud ja saadud teadmistele. Olen õnnelik, et olen saanud nii palju uut ja kasulikku juurde. 

AITÄH!🌷

Kommentaarid

Populaarsed postitused