Meediakasvatuse kavandamine õppeprotsessis
Teema:
Hammaste tervis
Laste
vanus: 6-7 a
Tegevused
viiakse läbi nädala jooksul.
Eesmärgid |
Üldoskused: Laps omab teadmisi hammaste
tervisest |
Mina ja keskkond: Laps loob animatsiooni
rühmakaaslastega arvestades Laps kasutab nutiseadet heaperemehelikult |
Keel ja kõne: Laps mõistab jutu sisu
ja oskab seda anda edasi oma sõnadega |
Matemaatika: Laps oskab võrrelda
meedia hääli |
Kunst: Laps loob rühmatöös animatsiooni
tausta ja selleks vajalikud osad Laps
saab end ise loominguliselt väljendada |
Vajalikud vahendid: Nutiseadmed, raamat „Sööbik
ja Pisik,“ kunstitarbed, projektor, ekraan, töölehed Suukooli kodulehelt, animatsiooni
näited Youtube`st
Tegevuste lühikirjeldused:
- Nädalat alustatakse jutu „Sööbik ja Pisik kuulamisega. Seejärel arutletakse mida teatakse hammaste tervisest. Seejärel tutvustab õpetaja nädala jooksul tehtavaid tegevusi.
- Õpetaja näitab lastele eelnevalt Stop Motioniga tehtud animatsioone, koos analüüsitakse kuuldud hääli ning võrreldakse neid. Õpetaja tutvustab lastele Stop Motion programmi. Ühiselt mõeldakse välja lugu, mis tutvustaks teistele rühmadele hammaste tervise olulisust ning sellega seonduvaid tegevusi.
- Lapsed jagunevad vabal valikul
töörühmadesse, kus ühed teevad animatsioonile tausta ning teised sisuks
vajalike elemente.
- Lapsed jagunevad kaheks grupiks, pildistatakse
üles animatsioonid gruppides, kasutades kahte nutiseadet. Õpetaja abiga
lindistatakse ja lisatakse animatsioonidele laste jutt hammaste tervise olulikkusest
animatsioonidele.
- Valminud animatsioone vaadatakse
koos teiste rühmadega saalis suurelt ekraanilt.
Hammaste tervislikkuse olulisuse kinnistamiseks tehakse nädala lõpus Suukooli tööleht ja külastatakse kohalikku hambaarsti.
Jätkutegevused:
- Animatsiooni tegemine piksillatsioonis
- Osalemine Suukooli ettevõtmistes.
- Kokkuvõtliku plakati tegemine.
Kommentaarid
Postita kommentaar